neděle 1. července 2012

What they feed you is all lies.

Dneska jsem na novinkách viděl zprávu o tom, že squatteři se rozhodli znovu obsadit Miladu. Po třech letech kdy odtud byli vyhnaní policií a jakousi bezpečnsotní agenturou. Policie dům zdemolovala tak, aby už ty "feťáky a špíny" ani nenapadlo se vrátit. Obecně squatting vnímám spíš pozitivně, ale chápu, že s ním souvisí spousta problémů. Nikdy nic není černobílý. Nikdy jsem na Miladě nebyl, informace mám jen zprostředkovaný, ale vesměs to byly informace pozitivní. O kulturních akcích a nebo třeba i o jídle, který tam vařili náhodným kolemjdoucím. Zkrátka trochu jinej způsob života. Já říkám žij a nech žít. Chápu, že nutně muselo dojít k problémům s hlukem a tak podobně. Nevím jak to tam bylo s drogama, ale pochybuju, že by banda feťáků dokázala udržovat chátrající vilu v obyvatelným stavu a k tomu pořádat kulturní akce a tak dále. Je to prostě střet hodnot.

Jak jsem ale řekl, určitě nebylo všechno ideální. Rozhodně mi ale příjde lepší pokud se o dům, který by jinak chátral, někdo začne starat ačkoli mu papírově nepatří. Lepší než majitel kterej na ten dům sere a začne se zajímat teprv ve chvíli kdy ho někdo využívá ale neplatí mu. Když se nestaráte o svoje dítě, taky vám ho vemou. Ok to je můj názor, snažím se být co nejvíc objektivní, ačkoli je jasný že tak nějak vnitřně jasně straním squatterům a ne zkorumpované policii nebo nenažranýmu buržoustskýmu majiteli. Co moje hlava nebrala, byla reportáž na novinkách. Nakonec jsem rád, že sjem se na tu žurnalistiku nedostal, protože být placenej za takový propagandistický hovna, to radši budu jíst hlínu.

http://www.novinky.cz/krimi/272057-vilu-milada-obsadili-squatteri-sedm-z-nich-je-stale-na-strese.html

Podívejte se na to video. Je to hrůza.
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat