sobota 8. srpna 2015

Lets go

Období mlčení už tedy pravděpodobně končí. Rozhodl jsem se, že sem budu opět pravidelněji psát, protože už je zase o čem. Témata se nahromadila, názory se vytříbily. Klasicky mám trochu obavy, abych se za pět let nemlátil do čela, co jsem to do světa vypouštěl za bláboly. To, co člověk lehce pronese u pátého piva mezi kamarády, prostě nemá takovou váhu, jako když to tu visí několik let na síti. Ale to už je riziko podnikání.

Můj zájem se momentálně trochu odchýlil od uměleckých záležitostí, ale jen přechodně. Nedávno jsem dokonce měl i jedno čtení svých věcí v jedné kavárně, na to bych taky rád navázal. Jen musím mít co číst, musím mít pocit, že to stojí za to a hlavně se zas musím někam vecpat. 

Takže pokud to tu náhodou někdo ještě hodlá číst, tak budu rád, když mi necháte aspoň nějakou zpětnou vazbu dole v komentech, zas takový grafoman nejsem, abych to psal všecko jen pro sebe...

Mimochodem, můj hudební vkus už totálně zdegeneroval, toto teď poslouchám: 


2 komentáře:

  1. už jsem myslel, že jsi to definitivně zabalil. je fajn, že jsi zpátky. carry on

    OdpovědětVymazat