sobota 18. srpna 2012

Random 2

Četl jsem teď v Maximu článek o tom, proč se prý ženy neradují. Ta potíž je prý proto, že nejsou tak hravý jako my. Že se neumí jenom tak vyblbnout, protože za vším hledaj účel a smysl. Že nezačnou jen tak lozit po stromech nebo bubnovat na flašky od piva. To ale podle mě nezáleží na pohlaví ale spíš na povaze. Sami to určitě znáte. Pokud od něčeho máte jakýkoli očekávání, který se třeba tak úplně nesplní, jste pak z toho zklamaní. Ale pokud berete věci tak jak jsou, nebo se ty věci dějou tak nějak náhodou, užíváte si je prostě jen proto že jsou a cokoli co se stane berete jako bonus.

Takže proto si moc věcí neplánuju, protože nejlepší zážitky většinou tak nějak příjdou za mnou spíš než já za nima. Samozřejmě že je potřeba vždycky tomu jít trochu naproti ale ne nic lámat přes koleno. Na Rock for People 2010 jsem se rozhod jet tři dny před tím a bylo to naprosto skvělý a tak dále. "Máme dohodu s vesmírem že si navzájem vstříc výjdem." Náhodou jsem narazil na Bukowskiho a Kerouaca v knihovně a jejich knížky mě zasáhly jak máloco. A tak dále. Věřím v to, že vždycky je milion možností jak něco zažít, jde jen o to je rozeznat v tý všední šedí.

Takže to bylo jen takový krátký zamyšlení.




Žádné komentáře:

Okomentovat