čtvrtek 25. října 2012

Jedna technická

Jak je vidět, články zrovna nechrlím. A ani nebývají zrovna obsáhlý. Ani nijak zvlášť obohacující. Spíš potřebuju nějaký medium kterým dát světu vědět o svých myšlenkách trochu uspořádnanějí, hlouběji a komplexněji než třeba na facebooku ( kde by to ještě k tomu sralo spoustu lidí) nebo twitteru. Tumblr nemám protože nemám foťák, takže by mi byl k hovnu. Nedávno jsem si založil i profil na deviantartu kam občas hodím něco co sesmolím, ale zatím to moc nestojí za řeč, takže sem ani nedávám odkaz. Muziku co poslouchám mám na last.fm. Nejsem žádnej grafoman a ani nemám potřebu tu psát o každým svým prdu. Na to bych si založil deník a určitě bych to nevystavoval takhle veřejně.

Důvod proč mám blog je ten, abych si zesumíroval myšlenky skrz to, že je někam publikuju. A takhle veřejně to sdílím proto, aby na to každej mohl reagovat a říct co si o tom myslí, říct jakej jsem dement nebo jak jsem dobrej. A taky by mě zajímalo co sem chodí za lidi, podle statistik je půlka lidí z Česka (kteří rozumí obsahu) a druhá půlka jsou lidi z Ruska a já nevím odkud co se sem dostali přes jakýsi pochybný stránky s podivným obsahem. Z těch Čechů to budou většinou asi lidi co znám a kterým pošlu link nebo tak něco....

Takže kdybych to měl shrnout. Komentujte prosím. Potřebuju zpětnou vazbu, kdyby ne tak bych si tyhle sračky psal někam do sešitku a pak spálil. Díky zpětné vazbě pak budu víc motivovanej cokoli dělat. Takže i když si myslíte že tenhle blog patří do pomyslný žumpy českýho internetu, aspoň mi to napište, dík.


3 komentáře:

  1. Co sem chodí za lidi? Tak je na čase abych se představila. Je mi 16 let, pocházím kousek od Brna.. navštěvovala jsem tvůj blog dawa.. no a teď čtu tvoje myšlenky tady. Líbí se mi styl jakým píšeš a jak to máš všechno "na háku", tvůj hudební vkus je originální.. Tvůj blog jsem si dala do oblíbených a vždycky když si tady něco přečtu nestačím se divit, že kluci umí taky přemýšlet :D.
    Ne, vážně, díky, že píšeš, jinak bych neměla v inrormatice co dělat.

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle blog je skvělej, nemůžu se dočkat každýho dalšího článku. Taky jsem sledoval dawa blog, ale tenhle mám radši, je takovej víc dospělej :D Je mi 16, máme hodně podobnej pohled na svět a na lidi, akorát tvoje myšlenky jsou na vyšší úrovni a líp uspořádaný než moje.
    Jen tak dál

    OdpovědětVymazat