pondělí 2. dubna 2012

Začátky bývají těžký

Svůj první blog jsem si založil když mi bylo 13. Tenkrát to byla celkem móda. Nebyl facebook a myspace se v našich končinách nikdy moc neujalo. A tak většina děcek co po odpolednech neměla pořádně co dělat a chtěla o sobě dát vědět, založila blog. Byla to zlatá éra "emo" děcek, youtube bez reklam, browserovejch her a ICQ. Alespoň teda pro mě. A bloger k blogerovi sedá, spřátelil jsem blogy s dalšíma lidma a myslím, že nakonec to pro mě bylo i dost přínosný. Časy se měnily, já jsem rostl. Vyvíjel. Moje názory a to o čem jsem psal taky. Takže je to i trochu kronika doby. Změnilo se hodně věcí, ale některý zase vůbec. Život. Teď, po nějakých 6ti letech jsem se rozhodl, že začnu znova, ale jinak. Všechno se pořád mění. Lidi, věci, svět a vesmír. A někdy je potřeba udělat velkej krok dál. Na starej blog už nic psát nebudu, ale rád bych na něj nějak navázal, a tak sem hodím link, ať se pobavíte. Ani se moc nestydím, vždyť jsem to byl já :D. Uvidíme kam se odebere tenhle blogísek. Asi to bude to samý jako dřív, jen jsem o něco málo starší. Ha.

Starej blog : dawa.blog.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat