středa 19. září 2012

Je toujours bois du café

 

Kafe piju rád. Doma nemáme kávovar, takže s emusím spokojit s turkem a mlíkem. Je to v pohodě "droga". Mám rád, že jsem pak aspoň trochu nakoplej něco dělat, oproti mojí jinak běžné totální pasivitě a lenosti. A taky mám lepší náladu, nejsem tak zkleslej. To je bonus. Je to tak i po Red Bullech a takovejch věcech, ale to nechci pít moc, není to zdravý na zuby (který mám už tam dost křivý a žlutý, mimochodem se mi dneska zdálo že mi vypadávají) a vlastně je to nezdravý tak nějak celkově. Ale kofein mi zatím dělá dobře, hlavně se snažím mít na to kafíčko vždycky dost času a klidu, pustím si muziku nebo si s někým sednu a povídám si. Je to fajn. A snažím se to nepřehánět a nepít víc než dvě denně. Zatím. Jenom se bojím až začnu dělat ěnjakou ultranáročnou stresující práci. To to budu asi pít z kríglů :D.

A cigaretka je k tomu ideální. Prostě si udělat pohodíčku. Je to takovej malej pátek večer i když je třeba úterý. Nebo středa jako dneska. A navíc tak hezky voní a dodává takovou nějakou imidž intelektuální, pokud se u toho umíte správně tvářit a vedete ty správný řeči. Teplé nápoje jsou obecně fajn, ale řekl bych že třeba takovej čaj není tolik společenskej ani pracovní. Čaj je ideální v sobotu večer když se vám nikam nechce a čumíte se po desátý na Impérium Vrací Úder. Jo.

A taky je fajn se domluvit "na kafe". Pokud se vůbec s tím dotyčným/dotyčnou sejdete, stejně většinou jdete pít víno do parku. Ale zní to líp a budí to dojem že jste někdo na úrovni.


Žádné komentáře:

Okomentovat