čtvrtek 16. května 2013

"Idiot"

Včera vyšla deska od umělce, kterýho si moc vážím a kterej je pro mě obrovskou inspirací. Idiot od Vladimira 518. Sice se holedbal, že to bude klasickej rap a žádnej experiment, ale já myslím, že místy je to parádní úleťárna a jsem za to rád. Žádný stupidní klišé, žádný hakisáctví. Poctivej pražskej styl jak to máme rádi. Těším se až to uslyším naživo.


Je fajn, že to hned dal na youtube. Ale asi si stejně po dlouhé době koupím origošku. Album jsem už sjel několikrát celý a mám pár tracků oblíbenějších než ostatních, ale všecky jsou kvalita. Líbí se mi ta rozmanitost co se týče producentů. Ten vál, na kterej jsem sem hodil odkaz zrovna produkoval Sifon z WWW a myslím si, že je to solidní nálož. Je to prostě pecka a jsem rád, že v naší republice jsou lidi jako on a ne jen Landové (sorry, vlastně Žita), Michalové Davidové, Klusové a podobní ocasové. 

Žádné komentáře:

Okomentovat